چهره باور نکردنی یک بازیگر زیبا در زمان پیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 848
نویسنده : نوری

 

 

عکس های جدید و دیدنی از چهره پیر و شکسته شده سوفیا لورن بازیگر زیبا و جذاب هالیوودی که برای سالها اسطوره زیبایی بوده است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید…

 

این ستاره معروف سالهای دور سینما به عنوان داور در رقابت های انتخاب ملکه زیبایی سال ۲۰۱۴ به میزبانی کشور چک حضور دارد. ” سوفیا لورن ” ایتالیایی اکنون ۷۹ ساله است ، او روزی مظهر زیبایی و افسونگری های زنانه شناخته میشد اما رد پای زمان به صورت این بازیگر افسانه ای تغییرات باور نکردنی وارد کرده است.

حجم باور نکردنی موهای مواج “سوفیا لورن” و چشمان جادوی اش هرگز از خاطره ها محو نمیشود، اگرچه او هرگز اعمال جراحی زیبایی انجام نداده است و زیبایی اش همچنان خدادادی است ، اما آثار پیری روی چهره او کاملا مشهود است و از او یک سوژه خبری ساخت.

” سوفیا لورن ” در آستانه ۸۰ سالگی همچنان سرحال و خوش پوش است و از جواهرات زیبایی استفاده میکند، این اولین بار است که بعد از ده سال از آخرین نمایش سینمایی او مقابل دوربین های خبری قرار میگیرد.

9301 2s536 چهره باورنکردنی یک بازیگر زیبا و جذاب در دوران پیری !+عکس 9301 2s534 چهره باورنکردنی یک بازیگر زیبا و جذاب در دوران پیری !+عکس 9301 2s535 چهره باورنکردنی یک بازیگر زیبا و جذاب در دوران پیری !+عکس




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com